klachtenafhandeling

Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn over uw aankoop, onze service, levering of welke klacht dan ook hebben neem dan contact met ons op. Wij zullen dan trachten de klacht te verhelpen en naar gepaste oplossing zoeken. U kunt u klachten mailen, twitteren, op facebook corresponderen, telefonisch doorgeven en/of per brief verzenden.

JIYA trading is ons fullfilment partner en u kunt bij hun terecht met uw vragen. opmerkingen of klachten. (namens en in opdracht van UAB Alonersa):
Jiya trading
Herastraat 49 
5047TX te Tilburg
E-mailadres: sales@groenekoffie1500.nl

klik hier om naar het contactformulier te gaan.
Twitter: @greencoffee1500

Facebook: https://www.facebook.com/GroeneKoffie1500

Telefoon: 0031-6-42803045 (bereikbaar van 10:00 - 17:00)

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Groene koffie 1500 is aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk. Deze stichting maakt het mogelijk om klachten en geschillen op te lossen via de Stichting Geschillencommissie.